Reklamationsret
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Tryghed24syv i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Tryghed24syv dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Tryghed24syv
Park Alle 349
2605 Brøndby
MAIL: info@tryghed24syv.dk
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@tryghed24syv.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform: ec.europa.eu